Oldalak

2011. január 3., hétfő

Jósika utca 25.

Rég tettem fel új képeket. Rengeteg dolgom volt, miknek nem sok köze volt a fotózáshoz. Most hálás vagyok egy képeim iránt érdeklődőnek, aki még nyárról emlékezett arra, hogy a szóban forgó házról vannak képeim, mert így rá lettem kényszerítve, hogy szkenneljem be végre ezt a negatívot és tegyem láthatóvá itt is. A Jósika utcában nem ez az egyetlen ház, amit tilos kihagynia egy városfotósnak! Merem ajánlani. És ha már arra jártok, a Rózsa utcában vehettek filmet, vegyszert, mindent... ha még dolgoztok analóg technikával. Én a közeljövőben a digitális gépemmel megyek vissza. És ezzel kezdetét veszi egy újabb lendület, amivel felfrissítem blogomat, hisz' már röstelltem ezt a tétlenséget. Íme a ház:














6 megjegyzés:

Vivien írta...

fantasztikus sorozat, minden darabját imádom!

Lantos p. István írta...

Igen, ez a ház egy csoda.

Gehring János írta...

Gyönyörű anyag!

Lantos p. István írta...

Köszi. Illett volna állvánnyal mindezt, de egyszerűen megőrülök attól az eszköztől :) Pedig a minőség fokozható lenne, de egy sor beállást nem lehetett volna állványról. Bár még nem remeg a kezem.

torobala írta...

fantasztikus képek, gratulálok!

Lantos p. István írta...

Köszönöm, ezeket én is szeretem :)